Rižoto od vrganja

Baca me u depresiju ovaj mrak već u 17 sati. Ništa ne stižem, a jurim ko budala. Žao mi je jer sam u posljednje vrijeme aktivirala svoju FB stranicu i blog pa ne stignem fotkati sve što spremim, aranžirati hranu onako kako želim, stvoriti "ugođaj" na fotografiji.

jedina fotka rižota od vrganja :D

Nedavno smo baš o tome pričali na radionici u organizaciji Osnova.hr - kad je najbolje svjetlo, na koju stranu kuće/stana ići, otvoriti ili zatvoriti blendu... Doista naučiš brdo nekih stvari koje si mislio da znaš raditi, a zapravo nisi znao (tako dobro).
Ipak sve to padne u vodu kad nemaš vremena ili su ukućani toliko gladni da u minuti čuješ barem sedam puta "jel gotov ručak". Kako bilo, odlučila sam da ću i te recepte koje sam usput fotkala mobitelom staviti na svoj blog pa ću već jednom zamijeniti fotke onim pravima.

Za ovaj recept inspirirala me Ana s bloga Foozdarije jer smo upravo tijekom gore spomenute radionice imali prilike kod nje jesti finu klopu.


Rižoto od vrganja


3 češnja češnjaka
1 manji luk (narezati na sitne komadiće)
maslinovo ulje
sol, papar
1,5 dcl bijelog vina
350 g riže
400 g vrganja
4 dcl povrtnog temeljca
bosiljak
peršin
parmezan


Na maslinovom ulju pirjati češnjak koji ste prije protisnuli i 1 nasjeckani luk. Dodati rižu koja treba malo pucketati na maslinovom ulju uz miješanje - jedno 2 minute neprekidnog miješanja. Podliti s 1 dcl vina, posoliti, popapriti. Kad vino ispari dodati još 0,5 dcl, miješati, preliti temeljcem. Pustiti da se riža skuha uz miješanje.
U drugoj tavi na maslinovom ulju pirjati vrganje narezane na ploške. Dodati riži 6-7 minuta prije kraja zajedno s bosiljkom (pola žličice suhog). Kad je gotovo, dodajte nasjeckani peršin za aromu. Rižoto poslužiti s parmezanom (po želji).

Primjedbe

Popularni postovi